Aihe:

Kipinävuoro

Blogit

Näin tuplaat myyntisi verkossa

Käsilläsi saattaa olla nopeita voittoja jos markkinointi on keskittynyt pelkästään uusien kävijöiden ja tunnettuuden kasvattamiseen, kirjoittaa Ida-Maria Tyyskä MK Kipinävuorossa ja avaa verkkokaupan myynnin kaavaa.
Blogit

Jos itse olisin pk-sektorin yrityksen markkinointijohtajan saappaissa

Markkinoinnin tekemisessä ei ole yhtä totuutta tai tietä, mitä pitkin kulkea, kirjoittaa Riku Seppälä MK Kipinävuorossa ja kertoo, mitä itse muuttaisi jos astuisi pk-sektorin markkinointijohtajan saappaisiin.
Blogit

Mitä White Lotus opetti meille markkinoinnista?

"Mielikuvien maalailu ja rohkea fiilisten herättely ei ole lainkaan turhaa" markkinoinnissa, kirjoittaa Henriikka Raussi MK Kipinävuorossa ja kehottaa hakemaan inspiraatiota esimerkiksi White Lotus-tv-sarjasta.
Blogit

Peruutuspeili sumussa

"Kun kuluttajakäyttäytyminen muuttuu, monen yrityksen mittarit heilahtavat", kirjoittaa Sanna Lyytinen MK Kipinävuorossa.
Blogit

Kuka näyttäisi mallia luovassa B2B-markkinoinnissa?

"Tutkimukset osoittavat, että emotionaaliset ja luovat markkinointikeinot vaikuttavat myös yritysostajiin, mutta käytännön esimerkkejä saisi näkyä enemmän", kirjoittaa Claudia Saarukka MK Kipinävuorossa.
Blogit

Kulutusjuhlat ovat päättymässä vuosituhannen pahimpaan krapulaan, ja markkinoinnilla on nyt oivallinen tilaisuus tarttua ohjaksiin

"Loputtomat kulutusjuhlat etenkin vauraissa maissa ovat ajaneet ihmiskunnan tilanteeseen, jossa bileille on seuraavien vuosien ja vuosikymmenten aikana tulossa stoppi tavalla tai toisella.", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.
Blogit

Sisältömarkkinointi - kaupallista hapatusta?

"Sisältömarkkinointi koetaan alalla usein korruptoituneeksi journalismiksi ja siksi epäluotettavaksi tiedonlähteeksi", kirjoittaa Marika Viherlaiho sisältömarkkinoinnin ja journalismin eroja käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.
Blogit

Onko sinun brändisi 2020-luvun Panu-tyttö?

"Kun maailma kirjaimellisesti palaa, ei ole lainkaan yhdentekevää, millaisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä markkinointiviestinnän keinoin edistetään tai yllyttävätkö mainokset esimerkiksi vastuuttomaan kuluttamiseen", kirjoittaa Mari Rihti MK Kipinävuorossa.