Aihe:

Kumppaniblogi

Blogit

Hakukoneoptimointi osana verkkomyynnin strategiaa

Verkossa myynti edellyttää, että asiakkaat löytävät luoksesi. Hakukoneoptimointi on yksi tehokkaimmista keinoista varmistaa, että asiakkaat löytävät luoksesi digitaalisen ostopolun jokaisessa vaiheessa. Lue Digizerin Oskari Ilomäen vinkit hakukoneoptimointiin MK Kumppaniblogista.
Blogit

Mitä hyvin johdettu sosiaalisen median hallinta mahdollistaa vuonna 2023?

Sosiaalisen median käyttö asiakaspalvelukanavana on yksi tämän vuoden nouseva trendi, mutta se vaatii nopeaa reagointia ja lyhyttä vasteaikaa, kirjoittaa Emilia Meyer-Arnold (Retriever) MK Kumppaniblogissa. Käy lukemassa, miten hallita ja johtaa sosiaalisen median kokonaisuutta vuonna 2023!
Blogit

Työntekijä somessa – näin vältät somekohut

Sosiaalisessa mediassa yrityksen sekä sen työntekijöiden on mahdollista rakentaa positiivista mielikuvaa itsestään. Jos työntekijä julkaisee työnantajaansa tai työhönsä vaikuttavia somesisältöjä, on ne tehtävä harkitusti. Lue MMA:n työsuhdejuristin Sanna Honkasen vinkit somessa toimimiseen MK Kumppaniblogista.
Blogit

Ihminen vs. kone

Kumpi rakentaa digitaalisesta asiakaskokemuksesta onnistuneemman - ihminen vai kone? Tätä pohtii Netta Arola (Nitro) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Varmistu aidosta vastuullisuudesta: Kysy nämä kolme kysymystä hiilineutraalia tuotetta tai toimintaa markkinoivalta yhtiöltä

"Mistä oikeasti puhutaan silloin kun puhutaan hiilineutraaliudesta? ", kysyy Mirka Lammi (PunaMusta Media) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Tuotteena MINÄ – Tietotyön myyminen

"Vaikka edustaisitkin tietotyöläisenä mitä tahansa brändiä tai yritystä, myyntitilanteessa usein katse kuitenkin kohdistuu sinuun", kirjoittaa Kert Kenner (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n myyntilähettiläs) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Asiakkuuksien tiedolla johtaminen -  polku syvempään asiakasymmärrykseen

"Tiedolla johtaminen avaa kokonaisvaltaisen 360-asteen näkymän asiakkuuksiin ja niiden kehittämiseen. Kaiken takana on tutkitumpi, analysoidumpi ja syvempi asiakasymmärrys, joka toimii punaisena lankana ja tukena organisaation asiakaslähtöisen uudistumisen tiellä", kirjoittaa Pekka Vuorela (InnoLink) MK Kumppaniblogissa.
Blogit

Pikavoittoja ei ole – Hyvä asiakasymmärrys syntyy sitkeydestä lajiin

Hyvä asiakaskokemus syntyy syvästä ymmärryksestä, ja syvä ymmärrys tulee suunnitellulla tutkimustyöllä, kirjoittaa Aki Ovaska (Crasman) MK Kumppaniblogissa.