Hyvä asiakaskokemus syntyy syvästä ymmärryksestä, ja syvä ymmärrys tulee suunnitellulla tutkimustyöllä, kirjoittaa Aki Ovaska (Crasman) MK Kumppaniblogissa.
"Metaversumi tulee, tykkäsit siitä tai et", kirjoittaa Janne Itäpiiri (Stereoscape) englanninkielisessä MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miten ottaa hyppy Metaversumiin.
"Vastuullisuus on sisäisen markkinoinnin taidonnäyte", kirjoittaa Tea Siikonen (MTV) MK Kumppaniblogissa ja kertoo, miksi sisäiseen markkinointiin panostaminen kannattaa.
"Yli puolet suomalaisista complex sale -ympäristön yrityksistä aloittaa ABM:n eli account based -markkinoinnin vuoden 2022 loppuun mennessä", kirjoittaa Niko Hiljanen (Mavenfirst) MK Kumppaniblogissa. Lue, miten ABM eroaa kohdistetusta markkinoinnista, miksi se vaatii myynnin ja markkinoinnin tiivistä yhteistyötä ja miten sitoutat myynnin ABM:ään.
"Pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta. Sen pitäisi olla jollain tapaa kaikkien markkinoijien työpöydällä.", kirjoittaa Max Söderholm (Leadfamly) MK kumppaniblogissa.
"Asiakas odottaa tulevansa kuunnelluksi reaaliajassa", kirjoittaa Matti Pylväs (Edita Prima) MK kumppaniblogissa ja kertoo, miten verkkoympäristön asiakaskokemuksesta orkestroidaan reaaliaikainen.