Aihe:

Teknologia

Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu - kolme tasoa vuonna 2022

Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?
Podcast

MR x Lyyti: Tuottavan tapahtuman kaava - podcastsarjassa puhutaan monipuolisesti tapahtumista!

Tuottavan tapahtuman kaava on podcast- sarja, jossa puhutaan monipuolisesti tapahtumista. Jaksoissa pureudutaan alan asiantuntijoiden kanssa tapahtumien arvontuotantoon niin osallistujien, sisällön kuin liiketoiminnan kasvattamisen näkökulmasta. Podcastsarja on MarkkinointiRadion ja merkityksellisiä kohtaamisia mahdollistavan Lyytin yhteistyö!
Podcast

MarkkinointiRadio 57: Jemmi Laaninen: "Meillä ei ole varaa olla paikallaan"

MarkkinointiRadion vieraana on Jemmi Laaninen Leadoo Marketing Technologiesilta. Jaksossa keskustellaan siitä, millaista on työskennellä martehcin parisssa!
Podcast

MarkkinointiRadio 56: Max Söderholm: Murretaan myytit markkinoinnin pelillistämisen ympäriltä!

MarkkinointiRadio saa vieraakseen Max Söderholmin Leadfamlylta. Jaksossa Maxin eteen tuodaan murrettavaksi myyttejä, joita pelillistämiseen markkinoinnissa liittyy.
Blogit

Alustat ja ekosysteemit markkinoinnissa

Jussi Liimatainen pohtii blogissaan, mikäs merkitys alustoilla ja ekosysteemeillä on markkinoinnissa. Miten alustatalous muuttaa markkinoinnin markkinaa, miten markkinoinnin ekosysteemissä toimitaan, mikä pysyy ennallaan ja mikä muuttuu?
Podcast

MarkkinointiRadio 53: Iiro Antero: Ota oma verkkopresenssi haltuun!

MarkkinointiRadion jakson vieraana Iiro Antero PinMeTo:lta, ja puhutaan lokaatiomarkkinoinnista ja verkkopresenssistä.
Rekry

*Haku on päättynyt* MK REKRY: Paid Social and Programmatic Specialist Kuntokaupalle

Haluatko työskennellä nopeasti kasvavassa ja kansainvälistyvässä kuntoilualan verkkokaupassa? Kuntokauppa etsii kokenutta ohjelmallisen ostamisen ja maksullisen sosiaalisen median asiantuntijaa vahvistamaan 11 hengen huippuosaavaa markkinointitiimiään.