Digitaalisen myyntikanavan rakentaminen on yksi tärkeimpiä markkinointitaitoja alati digitalisoituvassa maailmassa. Nyt järjestämme koulutuksen, jossa pääset mukaan kehittämään ja samalla oppimaan miten rakennetaan ja kehitetään digitaalista inbound-kanavaa. Koulutus on erinomainen yhdistelmä teoriaa ja käytäntöä, jota pääset soveltamaan heti omassa työssäsi.

MarkkinointiKollektiivi hakee nyt osallistujia koulutukseen, jossa pääsee oppimaan, kehittämään ja testaamaan iteratiivisen kehitysprosessin mukaisesti kotimaisen markkinointiteknologian myyntikanavan käynnistys- ja kehitysprosessia sekä oppimaan aitiopaikalta sellaisen rakentamista. Kyse on VuosikelloTM-sovelluksen uudesta skaalautuvasta SaaS-versiosta, jonka tavoitteena on tarjota uusi sovellus myös kotimarkkinoita laajemmin.

Koulutusryhmä kokoontuu 4-5 kertaa ajalla syyskuu 2021-helmikuu 2022. Ensimmäinen kokoontuminen pidetään 1.9.2021 klo 14.00-16.00. Seuraavat tapaamiset ovat 6.10. klo 14-16, 17.11. klo 14-16 sekä 19.1.2022 klo 14-16. Osallistuminen kaikille koulutuskerroille on välttämätöntä. Koulutus järjestetään virtuaalisesti, eli osallistua voit mistä vain! (Korona-tilanteen mahdollistaessa saatamme järjestää koulutusryhmälle päätöskaronkan alkuvuodesta 2022)

MIKSI KANNATTAA OSALLISTUA?

  • Pääset seuraamaan ja oppimaan aitiopaikalta inbound-myyntikanavan rakentamista ja voit hyödyntää saamaasi oppia ja kokemusta omalle organisaatiollesi
  • Digitaalisen myyntikanavan rakentaminen on yksi tärkeimpiä digitaalisen markkinoinnin ja myynnin taitoja tulevaisuudessa. Tässä koulutuksessa opit sekä teorian että käytännön tasolla inbound-kanavan rakentamista koko prosessin näkökulmasta aina verkkosivuston sisällöistä itse myyntikanavan UX-suunnitteluun ja testaukseen
  • Saat koulutuksen kautta verkoston muista samasta aiheesta kiinnostuneista markkinoinnin ammattilaisista
  • Pääset aktiivisesti osallistumaan ja antamaan oman kehityspanoksesi koulutuksessa mukana olevan case-yrityksen kautta uudenlaisen inbound-työkalun kehittämistyöhön; tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus oppia samalla markkinoille tuotavan tuotteen rakentamisesta ja muovaamisesta
  • Saat koulutuksen case-yrityksen (VuosikelloTM - työkalu markkinointisuunnitelmien hallintaan) uuden SaaS-tuotteen itsellesi käyttöön ilmaiseksi vuoden ajaksi

MITÄ ODOTAMME SINULTA?

  • Sitoutuminen aktiiviseen osallistumiseen on ehdoton vaatimus.
  • Et tarvitse aikaisempaa kokemusta digitaalisten ostokanavien rakentamisesta!
  • Motivaatiosi koulutukseen ja into oppia uutta ovat tärkeimmät vaadittavat ominaisuudet - vakuuta meidät näistä!
  • Koulutukseen valitaan mukaan 20 osallistujaa MarkkinointiKollektiiville lähetettävien hakemusten perusteella.

Koulutus on maksuton.

MITEN HAKEA MUKAAN?

  • Hae koulutukseen tästä lyyti-linkistä viimeistään 22.8.2021 klo 23.59 mennessä. Ilmoitamme koulutusvalinnoista kaikille hakijoille henkilökohtaisesti viimeistään 24.8.2021 aikana.
  • Lisätietoja koulutuksesta antaa MarkkinointiKollektiivin Sanna-Kaisa (Sanna-Kaisa@mkollektiivi.fi) sekä Liina (liina@mkollektiivi.fi).


Julkaistu 
10.8.2021
Koulutukset
 -kategoriassa

Lisää 

Koulutukset

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.