V

Virtuaalitodellisuus (VR) sekä lisätty todellisuus (AR) ovat herättäneet viimeisen parin vuoden aikana paljon puhetta, mutta niiden sovellukset eivät ole yltäneet täyteen potentiaaliinsa. Hype on hyvä renki markkinoijalle, mutta huono isäntä ja usein uusilla teknologioilla on tapana ottaa isännän rooli. Business Finlandin teettämän tutkimuksen mukaan meillä on kaikki mahdollisuudet nousta yhdeksi maailman merkittävimmistä tekijöistä laajennetun todellisuuden saralla. Pelialaa siivittänyt osaaminen on ytimessä, kun mietitään sovelluksia VR:ään tai AR:ään. Tämän tapahtuman puheenvuoroissa katsomme, mitä oikeasti hyödyllistä nämä markkinoinnin teknologiat voivat meille tarjota ja miten niistä tehdään yksi uusi työkalu markkinoijan työkalupakkiin jo tänään.

VR/AR - Ala tänään ja huomenna / Santeri Suominen (FIVR)

Miksi Facebook ja Instagram ovat kiinnostavia alustoja lisätyn todellisuuden markkinointiratkaisuille? / Tero Pänkäläinen (Deeptale)

Ihminen vaikuttaa VR:ssäkin CASE: Toyota Virtual Pit Stop / Markku Jussila (FAKE)

Miten onnistua AR:n kanssa - 8 oppia oikeasta elämästä / Tomi Sirén (Arla)

Tilaa MarkkinointiKollektiivin YouTube-kanava tästä, niin saat tuoreimmat videot feediisi ››

Julkaistu 
28.9.2018
Video
 -kategoriassa

Lisää 

Video

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.