Tiistaina 27.5.2025 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:
Poweria PK-yrityksen markkinoijalle – vinkkejä monikanavaiseen markkinointiin ja mittaamiseen
Vieraana Krista Waldén (Virnex)
Verkkosivustolla käy kyllä porukkaa, mutta yhteydenottoja ei kuulu. Mainontaa tehdään, mutta tulokset jäävät epäselviksi. Lomakkeet on tehty, mutta liidit on laihoja.
Tässä Aamukahviseurassa sukelletaan suoraan monikanavaisen markkinoinnin ytimeen yhdessä Krista Waldénin (Virnex) kanssa. Krista jakaa konkreettisia esimerkkejä ja vinkkejä erityisesti PK-yritysten markkinoinnin tekijöille: mikä toimii, mitä kannattaa mitata ja miten markkinoinnin koneisto viritetään tuottamaan tulosta. Kuulemme myös kiinnostavan case-esimerkin Salpausselän kisojen monikanavaisesta markkinoinnista.
Puolituntisen aikana herätellään ajattelemaan ainakin näiden teemojen kautta:
📍 Mistä kannattaa aloittaa, jos liikennettä on vähän tai markkinoinnin mittarit puuttuvat?
📍 Mistä verkkosivujen liikenne syntyy ja miten siihen voi vaikuttaa?
📍 Mitä markkinoinnin analytiikasta kannattaa seurata ja miten tulkita dataa fiksusti?
📍 Mikä konversiopiste oikeasti toimii – ja miksi pelkkä CTA ei riitä?
Toivottavasti näemme sinut linjoilla mukana, lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittaudu mukaan Lyytissä >>
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.