Kuinka ottaa haltuun sosiaalisen median jatkuvasti muuttuva kokonaisuus? MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa selvitetään, mitkä somekanavat vauhdittavat kasvua vuonna 2022.

  • Milloin: Keskiviikkona 19.1.2022 klo 14-16
  • Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
  • Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton

Tule kuulemaan tutkimustuloksia ja käytännön esimerkkejä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta. Selvitetään yhdessä, millainen sisältö toimii sosiaalisessa mediassa ja mikä joutaa mustaan aukkoon. Miten somemarkkinointiin ollaan eri organisaatioissa panostamassa, ja millaisia mittareita somemarkkinoinnissa kannattaa käyttää?

KATSO TALLENNE TÄÄLLÄ!

Tilaisuuden puheenvuorot:

Sosiaalisen median trendit 2022

Jari Lähdevuori (Kurio) ja Elli Tuominen (Kurio) johdattavat brändisi oikeille urille sosiaalisen median hyödyntämisessä. Kurion koostama Social Media Marketing Trends 2022 -raportti julkaistaan vuoden taitteessa – ja tässä puheenvuorossa esitellään löydökset suomalaisen markkinoijan näkökulmasta. Tutkimus on tehty yhteistyössä maailman johtavan itsenäisten toimistojen ketjun Thenetworkone:n kanssa. Näkemyksensä trendeistä ovat jakaneet ketjun toimistojen huippuosaajat Singaporesta Kapkaupunkiin ja Lontoosta Los Angelesiin.

Crowdsourcingin mahdollisuudet kuva- ja videosisältöjen tuotannossa

Millaista sisältöä sosiaalisessa mediassa halutaan kuluttaa, ja mitä tähän kulutustarpeeseen vastaaminen vaatii yrityksiltä? Lasse Laaksonen (Boksi.com) kertoo, kuinka kuva- ja videosisältöjen tuottamisessa voidaan käyttää apuna crowdsourcingin mahdollisuuksia somekäyttäjien sisällönjanon taltuttamiseksi.

Miten sosiaalinen media kehittyy vuonna 2022?

Noora Rahunen (Meltwater) tietää, miten sosiaalinen media kehittyy markkinointialustana vuonna 2022. Mitkä ovat käytetyimmät sosiaalisen median kanavat? Kuinka suuri osa B2B- ja B2C-yrityksistä tekee vaikuttajamarkkinointia ja kuinka moni siihen on panostamassa ensi vuonna? Mikä on tärkein yritysten käyttämä sosiaalisen median kanava, ja mitkä ovat kolme tärkeintä mittaria? Vastaukset löytyvät State of Social Media 2022 - tutkimuksesta, jonka Noora esittelee.

Map to the Metaverse

Jaana Karjalainen (Meta) toimii kartturina: Mikä on metaverse ja mitä se tarkoittaa yrityksille? Miten tämän päivän työkaluja voidaan hyödyntää metaversumiin valmistautumisessa.

Ajatuksiaan jakamassa:

  • Jari Lähdevuori (Kurio)
  • Elli Tuominen (Kurio)
  • Lasse Laaksonen (Boksi.com)
  • Noora Rahunen (Meltwater)
  • Jaana Karjalainen (Meta)

Iltapäivän aikataulu:

  • Klo 13.00 -13.30 MarkinointiTreffit
  • Klo 14:00 Teematilaisuuden avaus
  • Puheenvuorot ja keskustelua
  • Klo 16:00 Tilaisuus päättyy

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat Kurio, Boksi.com, Meta ja Meltwater.

Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.  

KATSO TALLENNE TÄÄLLÄ!

--------------

*MARKKINOINTITREFFIT OVAT TÄMÄN TILAISUUDEN OSALTA TÄYNNÄ*

(Vuoropuhelua ja verkostoitumista tarjolla MarkkinointiTreffeillä

Kutsumme sokkotreffeille markkinoinnin alan ammattilaisia. Tutustutaan ja jutellaan! Tule tapaamaan kollegoita rennoissa merkeissä, MarkkinointiKollektiivin tuotanto käynnistää MarkkinointiTreffit!

"Todella tervetullut tapahtuma tähän eristyneeseen arkeen! Keskustelu soljui ja kaikki oli reippaasti ja hyvällä fiiliksellä mukana." - MarkkinointiTreffeiltä saatu palaute

Toivomme, että MarkkinointiTreffit tuovat sinulle uusia ajatuksia, virtaa ja kontakteja!

Voit ilmoittautua MarkkinointiTreffeille tilaisuuteen ilmoittautumisen yhteydessä.)

Julkaistu 
17.12.2021
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.