M

K EVENT: SOME 2021 - Mitä markkinoijan tulisi tietää sosiaalisen median uusista suuntauksista vuonna 2021?

Pohditko, mihin sosiaalisen median hyödyntämisessä kannattaa vuonna 2021 suunnata katseensa
Haluaisitko tietää, miltä sosiaalisen median palkittujen casejen DNA näyttää?
Mietitkö, miten voisit hyödyntää sosiaalista mediaa tehokkaammin osana markkinointimixiäsi?
Tule kuulemaan oppeja ja inspiroitumaan!

Milloin: Tiistaina 26.1.2021 klo 14.00-16.30
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa

Tervetuloa yhden MarkkinointiKollektiivilta eniten toivotun aiheen pariin: nyt puhutaan somesta! Monet meistä käyttää toki sosiaalista mediaa päivittäin, mutta nyt pureudutaan siihen, millaista hyötyä sosiaalisen median kanavista on otettavissa markkinoinnin tekemiseen vuonna 2021.

Some muuttuu ja elää jatkuvasti, ja haluammekin tuoda heti vuoden alussa tietoosi uunituoretta tutkimustietoa, parhaita käytännön vinkkejä ja oppeja jakoon toteutetuista kampanjoista, ja rohkaisua myös esimerkiksi LinkedIn-mainonnan ammattimaiseen haltuunottoon B2B-markkinoinnissa. Pääsemme myös kurkistamaan kristallipalloon: miten alan ammattilaiset aikovat hyödyntää sosiaalista mediaa tulevana vuonna, ja mitä uusia kanavia aiotaan ottaa haltuun?

Tiedossa on neljä inspiroivaa ja oivalluttavaa puheenvuoroa.

Jari Lähdevuori ja Elli Tuominen (Kurio, Vuoden viestintätoimisto) sukeltavat tuloksellisten ja palkittujen markkinointikeissien reseptiin, ja ovat luvanneet avata kuulijoille tuloksia tuoreesta maailmanlaajuisesta sometutkimuksestaan “The DNA of Social First Big Ideas”. Inspiroidut, miten sosiaalisen mediaa voi hyödyntää, ja nappaa inspiraatio mukaan myös oman sometekemisen kehittämiseen!

Miten sosiaalinen media toimii osana isompaa markkinointikampanjaa? Heidi Peltonen (Neste) jakaa oppinsa #zeroexclusion -kampanjasta, joka valittiin vuoden 2020 viestintäteoksi. Heidi kertookin, kuinka kampanja rakentui, ja miten tärkeä rooli sosiaalisella medialla oli onnistumisen kannalta PR:n rinnalla. Kuulet, mitä hankkeesta opittiin ja mitä tehtäisiin nyt toisin – nappaa parhat vinkit omaan työhösi!

Pohditko, miten B2B-päättäjiä saisi kiinni sosiaalisen median kautta tehokkaasti? Emmi Mikkola (Fonecta) kertoo mielenkiintoista dataa LinkedIn-mainonnasta! Kuulet, miten kanavaa käytetään nyt Suomessa ja muualla, ja opit, miten jokainen voi hyödyntää tätä dataa omassa B2B-puolen sosiaalisen median mainonnassaan tuloksellisesti. Kuulet myös, millaisia muutoksia LinkedIniin on tulossa.

Haluatko tietää, mitä some-ammattilaiset aikovat tehdä sosiaalisen median parissa tulevana vuonna? Noora Rahunen (Meltwater) kertoo suuren State of social media -kyselyn tulokset, joka toteutettiin some-ammattilaisille marraskuussa 2020. Kuulet, kuinka sosiaalista mediaa tullaan hyödyntämään markkinoinnissa vuonna 2021. Opit, minne suuntaan ammattimainen sosiaalinen media on menossa, mitkä ovat sosiaalisen median tärkeimpiä kehityskohteita, ja mitä uusia kanavia tullaan ottamaan käyttöön. Lisäksi kuulet, mitä eroja on ammatillisessa sosiaalisen median käytössä Pohjoismaiden välillä.

Tilaisuudessa ajatuksiaan ovat jakamassa:

Elli Tuominen ja Jari Lähdevuori, Kurio
Heidi Peltonen, Neste
Emmi Mikkola, Fonecta
Noora Rahunen, Meltwater

Tilaisuuden aikataulu

14:00 Virtuaalitilaisuus alkaa
16:30 Ohjelma päättyy viimeistään

Tilaisuus on veloitukseton, ja kaikille avoin. Tilaisuuden järjestää MarkkinointiKollektiivi.

Tilaisuuden mahdollistavat Neste, Meltwater, Fonecta ja Kurio.

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tapahtumaa.

Julkaistu 
9.12.2020
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.