Tämän tilaisuuden puheenvuorojen kautta syvennytään pohtimaan markkinoinnin roolia strategian vahvana toteuttajana, kuinka liiketoimintastrategiaa tukeva ja erottuva brändipositio luodaan, vaikuttavatko teknologiavalinnat strategiaan ja miten markkinoinnin projektikohtaisten avainlukujen seuranta mahdollistaa kasvua tukevan ennakoimisen.
Millainen lehdistötiedote lähtee lentoon – tai pääsee läpi mediassa? Liana kysyi jo neljättä kertaa suomalaisilta toimittajilta, miten he käyttävät työssään lehdistötiedotteita ja millaiset tiedotteet pääsevät heidän seulojensa läpi. Tässä Aamukahviseurassa Fanni Mäki (Liana) esittelee Toimittajakysely 2024:n tuloksia tehden siitä poimintoja markkinoijien ja viestijöiden avuksi.
Suomalaisena tavoissani on edelleen hyvin paljon sitä "suoraan asiaan" -suomalaisuutta, josta olemme niin tunnettuja. Joskus tämä on hyödyksi, joskus ei. Tämä on kuitenkin esimerkki siitä, kuinka sen voi käyttää omaksi eduksi uran rakentamiseen ja isompien ura-unelmien täyttymykseen.
Teadsin näkökulmasta, Googlen päätös omaksua IAB:n video-ohjeistus on enemmän kuin tervetullut muutos. Se heijastaa alan laajempaa muutosta kohti tarkkuutta ja läpinäkyvyyttä, joita Teads on aina pitänyt tärkeänä.
Vastuullisuusnarratiivin avulla voit luoda kilpailuetua ja edistää kulttuurista muutosta kohti vastuullisuutta. Lue, miten rakennat uskottavan vastuullisuusnarratiivin.
Heidin haaveena oli aina päätyä copywriteriksi mainostoimistoon ja sinne hänet rekryttiin heti koulun penkiltä. Seurasi nousujohteinen ura, palkintoja ja headhuntereita - ja lopulta loppuunpalaminen.
Tämänkertaisessa Mikä on tärkeää? -podcastin jaksossa keskustellaan Vellamo-brändin menestyksestä (ajasta 3:24 alkaen), kolmannen osapuolen evästeistä (18:54) sekä tiimityön merkityksestä luovilla aloilla (37:46).Tällä kertaa juontaja Sanna-Kaisa Koiviston ohella panelisteina tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin Laura Kultaranta sekä digimarkkinointitoimisto Grapevinen Jussi Saunamäki.