MarkkinointiKollektiivi

Podcast

MarkkinointiRadio 51: Juri Aaltonen: Pyydä aina vähän enemmän palkkaa kuin kehtaat

MarkkinointiRadion vieraana on DigiMaMan lähettämänä toimihenkilöliitto Erton puheenjohtaja, pitkän linjan työsuhdejuristi, Juri Aaltonen.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 2.6.2021 MK Teematilaisuudesta: Onnistunutta markkinointia

Kutsuimme ammattilaiset menestyksekkäiden markkinointitekojen takaa kertomaan tarinansa. Puheenvuoroissa ei näytetä pelkästään siloteltuja case-videoita vaan raotetaan myös reilusti verhoa idean juurilta, toteutuksen matkalta ja yhteistyön tekemisestä. Jokainen mukaan tuleva markkinoinnin ammattilainen on sitoutunut jakamaan ajatuksiaan saaduista opeista, virheistä, sekä onnistumisen kannalta tärkeistä käännekohdista. Ilmoittaudu mukaan!
Blogit

Mittaaminen vauhdittaa B2B-markkinoinnin muutosmatkaa

Miten B2B-markkinointia kannattaa mitata vuonna 2021? Entä miten johto ja muut tiimit vakuutetaan siitä, että digitaalinen ja asiakaskeskeinen markkinointi todella tuo tuloksia? Aiheuttaako tuotekeskeisyyden karistaminen päänsärkyä markkinointitiimin ulkopuolella? Miten raskaan teollisuuden osaaja Kalmar tekee B2B-markkinointia ja mittaamista käytännössä? Salesforcen Lars Schulman ja Kalmarin Maija Eklöf olivat vieraana MarkkinointiKollektiivin aamukahveilla, keskustelun kohokohdat ja tallenteen löydät MK Kumppaniblogista!
Rekry

*Haku päättynyt* MK Rekry: Haussa graafinen suunnittelija Unfairille / Tampere

MarkkinointiKollektiivin kumppani liini markkinointitoimisto Unfair hakee talliinsa kokenutta ja monipuolista graafisen suunnittelun ammattilaista Tampereelle. Hae paikkaa juttelemalla RekryBotille!
Blogit

Vienti tarvitsee vahvaa markkinointia

Yritysten organisaatiomalleja katsellessa huomaa, että yrityksissä markkinointi nähdään edelleen pitkälti tukitoimintona, jonain jota tehdään muun ohessa. Vaatimus markkinoinnin mukaan tuomisesta johtopöytään, siilojen kaatamisesta ja “samassa veneessä olemisesta” ei ole uusi. Olisiko ehkä aika laajentaa keskustelua markkinoinnista kattamaan koko arvoketju - ja ymmärrys liiketoiminnasta? pohtii Mia Rusila MK Kipinävuorossa
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 19.5.2021 MK Teematilaisuudesta: Rohkeus markkinoinnissa

Toukokuussa MarkkinointiKollektiivi etsii rohkeuden lähdettä! Mitä on rohkeus markkinoinnissa? Onko se tekemistä perustellusti, näkemyksellisesti ja pitkällä tähtäimellä, kun muut kehittyvät lyhyen aikavälin voittoihin? Voiko rohkeus olla väline tavoitteiden saavuttamiseen? Rohkeus kysyy oikeaa aikaa, paikkaa, tapaa ja tekijöitä voidakseen toimia vaikuttavana ja toimivana markkinoinnin tehokeinona. Tule kuulemaan, millaisia ajatuksia ja kokemuksia rohkeudesta markkinoinnissa löytyy. Ilmoittaudu mukaan!
Rekry

*Haku päättynyt* Avoin työpaikka: Digital Marketing Specialist Sector Alarmille

Kumppanimme Sector Alarm etsii tiimiinsä Digital Marketing Specialistia. Oletko positiivinen ja energinen digitaalisen markkinoinnin ammattilainen, ja haluaisit työskennellä turvallisempien kotien puolesta? Lue eteenpäin, ja jos innostut, niin älä epäröi hakea paikkkaa!
Blogit

MarkkinointiKooste: Vastuullisuus

MarkkinointiKooste Vastuullisuudesta pitää sisällään yli 30 sisältöä avuksesi vastuullisuuteen ja markkinointiin liittyen. Artikkeleita, tutkimuksia, blogeja, oppaita, podcasteja ja tapahtumatallenteita: näitä on MK yhteisö vinkannut kollegiaalisesti toinen toisilleen teemasta. Ota kooste haltuun ja laita jakoon muillekin!