MK event: KASVUA, KASVUA!

‚ÄćMarkkinointi, mainonta ja kasvuhakkerointi kasvun kiihdytt√§jin√§

‚ÄćMilloin: Keskiviikkona 8.12. klo 14-16
Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
Hyvä tietää: tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
‚Äć
Onko organisaatiosi tavoitteissa kasvu? Kasvumarkkinointi on ollut puheenaihe jo pitkään, mutta eikö kaikki markkinointi ole kasvumarkkinointia? Tai ainakin tähtää kasvuun?

MarkkinointiKollektiivin tämän vuoden viimeinen teematilaisuus todistaa markkinoinnin tuovan kasvua. Näkökulmiksi otetaan esimerkiksi markkinointibudjetin rahoituksen rooli ja oikeiden mainosmedioiden valinnat. Tuoreiden tutkimustulosten ja casien kautta kuulet kuinka oikeilla markkinointi-investoinneilla todella kasvatetaan liiketoimintaa. Lisäksi rikotaan kasvumarkkinointiin liittyviä myyttejä avaamalla growth hackingin prosessit ja hyödyt.

‚Äć

ILMOITTAUDU MUKAAN!

‚ÄćTilaisuuden puheenvuorot:

Kasvuyritysten puheenvuoro: Markkinointi kasvun ajurina

Riikka Pakarinen (Suomen Startup-yhteisö) tulee avaamaan markkinoinnin ja mainonnan merkitystä kasvun kiihdyttäjänä kasvuyritysten näkökulmasta. Hän kertoo, millaisella markkinoinnilla Suomen menestyneimmät kasvuyritykset ovat kasvaneet ulos lasten kengistä jättiläisten saappaisiin.

Valjasta nämä mediat kasvusi tueksi

Heidi Vuorio (MTV) tietää, miten mainonnalla kasvatetaan liiketoimintaa. MTV ja Dagmar ovat yhdessä tutkineet, kuinka eri mediaryhmät vaikuttavat esimerkiksi myynnin kasvuun. Heidi käy puheenvuorossaan läpi Suomen laajimman ekonometrisen mainonnasta tehdyn mallinnuksen, jonka aineistoon kuuluu jopa 59 brändiä, 200 miljoonan euron arvosta kampanjadataa sekä 95 erilaista mallinnusta.

‚ÄćMarkkinoinitibudjetin rooli kasvun vauhdittajana

Nyt puhutaan rahasta! Elina Heinonen (Foppa) nostaa esille markkinointibudjetin, ja budjetin rahoituksen roolin kasvun vauhdittajana. Mukanaan Elinalla on kasvu-caseja ja tutkimustuloksia, jotka osoittavat kuinka markkinointiin investoimalla kasvubrändin markkinointiin on kiihdytetty koko yrityksen liikevaihtoa.

Kasvuun vauhtia kasvumarkkinoinnilla

Jonathan Björkskog (Genero) tulee kertomaan meille, mitä kasvumarkkinointi oikeasti on ja miltä sen prosessit näyttävät. Jonathanin opastuksella otetaan ketterät growth hacking -menetelmät haltuun ja opitaan, kuinka kasvun aikaansaamiseksi tehostetaan testaamista ja priorisoidaan oikein.

Tilaisuudessa ajatuksensa ovat jakamassa:
Riikka Pakarinen (Suomen Startup-yhteisö)
Heidi Vuorio (MTV)
Elina Heinonen (Foppa)
Jonathan Björkskog (Genero)
Iltapäivän aikataulu:
Klo 14:00 Tilaisuuden avaus‚Äć
Puheenvuorot ja keskustelua
Klo 16:00 Tilaisuus päättyy

Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.

Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi. Tilaisuuden mahdollistavat MTV, Foppa ja Genero.

Tilaisuus on osallistujille maksuton.

ILMOITTAUDU HETI MUKAAN!

Julkaistu 
11.11.2021
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.