Aihe:

Aamukahviseura

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 29.8.2023: Millaista on moderni ja datalähtöinen PR?

Aamukahviseura saa vieraakseen Noora Rahusen, joka johdattelee viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset tämän päivän PR:n maailmaan.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 22.8.2023: Sukupolvi Z – millainen se on oikeasti?

Aamukahviseurassa tietoa markkinoijalle sukupolvi-Z:sta. Kun puhutaan sukupolvi Z:sta, puhutaan 740 000 suomalaisesta tulevaisuuden päättäjästä, joiden kulutuskäyttäytymistä ja arvo- sekä asennemaailmaa käydään läpi tutkimustulosten kautta. Mitä markkinoijan on hyvä tietää tästä nuoresta ikäryhmästä? Millainen on heidän asenne- ja arvomaailmansa? Millaisia segmenttejä ryhmän sisältä löytyy? 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 15.8.2023: Miksi osoitteetonta suoramainontaa ei tule unohtaa?

MK Aamukahviseurassa aiheena osoitteeton suoramainonta. Vieraina Teemu Kivijärvi (Järvenpään Lähiapteekki) ja Saara Pietilä (Posti).
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 6.6.2023: Miten tavoitteellista tarinankerrontaa tehdään lyhytvideoissa? Vieraana Mika Käyhty ja Julia Toivio (Insait)

MK Aamukahviseurassa Mika Käyhty ja Julia Toivio (Insait) kertovat, miten lyhytvideoiden kautta kerrotaan tarinoita. Mitä erityisesti tulee ottaa huomioon, kun lähtee tekemään tavoitteellista tarinankerrontaa? Mika ja Julia käyvät läpi lyhytvideoformaatin parhaat käytännöt esimerkkien ja käytännönvinkkien kautta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 30.5.2023: Markkinoija, haluatko vapauttaa aikaasi? Vieraana Paula Ranttila (Pliant)

MK Aamukahviseurassa vieraana Paula Ranttila (Pliant) jakaa näkökulmia ja tarinoita etenkin performance -markkinointia tekevien markkinoijien arjen sujuvoittamiseksi ja helpottamiseksi. Paulan kanssa käydään läpi käytännönläheisiä esimerkkejä ajan vapauttamisesta matkatoimiston ja eurooppalaisen digitoimiston arjen kautta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 23.5.2023: Markkinoija, ymmärrätkö asiakkaan elinkaaren arvon markkinoinnissa? Vieraana Sami Lehmus (Fonecta)

MK Aamukahviseurassa vieraana Sami Lehmus (Fonecta) kertoo, miksi asiakkaan elinkaaren arvo on tärkein mittari markkinoinnissa ja analytiikassa, ja miten tätä tietoa voidaan hyödyntää eri kokoisissa yrityksissä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 16.5.2023: Mitä markkinoijan on tärkeää tietää vastuullisuusväittämien käytöstä? Vieraana Timo Nurmi (Posti)

MK Aamukahviseurassa vieraana Timo Nurmi (Posti), joka kokoaa yhteen asiat, jotka jokaisen markkinoijan tulee juuri nyt tietää vastuullisuusväittämiin liittyen. Mihin jokaisen organisaation tulisi varautua toiminnassaan vastuullisuusregulaation kasvaessa?
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 9.5.2023: Miten luovaa tiimiä ja asiakasta sitoutetaan yhteisiin päämääriin? Vieraana Annukka Puttonen (Vapa Media)

MK Aamukahviseurassa vieraana Annukka Puttonen (Vapa Media), joka kertoo miksi luovuudelle ja uudelle pitää antaa tilaa tutunkin brändin parissa.