Kumppanipodcast: Valve

B2B-markkinointi on murroksessa. Ymmärtääkseen tätä muutosta täytyy muistaa, mistä ollaan tulossa. Jorma Maaninka, Valveen toimitusjohtaja, vie MarkkinointiRadion aikamatkalle, jossa summataan muun muassa B2B-markkinoinnin päätöksenteon metodien muutosta.

Keskustelussa otetaan käsittelyyn myynnin ja markkinoinnin yhteistyön tärkeys, markkinoinnin rooli vastuullisuuden ja kestävyyden edistämisessä sekä toimitusjohtajan ja johdon rooli B2B-markkinoinnin muutoksen keskellä.

Tulevaisuuteen Jorma katsoo mielenkiinnolla ja odottaen. Ostokäyttäytymisen muutos ja sitä tukevat teknologioiden isot kehitysaskeleet tuovat uutta virtaa myös B2B-markkinoijan arkeen. Aikamatkan tuoksinassa Jorma antaa positiivisen viestin kaiken myllerryksen keskelle: markkinointi onmenossa oikeaan suuntaan – kohti liiketoiminnan ydintä.

Kuuntele jakso ja kerro meille, mitä mieltä olit!

Huomasithan: B2B-markkinoinnin muutoksesta keskusteltiin myös MarkkinointiKollektiivin ja Valveen yhteisessä hybriditilaisuudessa "Digitalizing B2B Brands and Improving the Brand Experience" 31.10.2023. Englanninkieliseen tallenteeseen pääset tästä.

Jatka MarkkinointiRadion muihin jaksoihin tästä.

MarkkinointiRadiota voit kuunnella Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa.  Ota meidät seurantaan, niin saat uusimmat jaksot automaattisesti kuuntelulistallesi!

Julkaistu 
15.11.2023
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.