V

ieraina Markkinointiradion jaksossa 34 ovat Johanna Huhtariihi Maitrimindistä ja Minna McGill Kodin Kuvalehdestä. Vastuullisuus on tämän hetken trendisana markkinoinnin kentällä.

Mitä kaikkea vastuullisuuden taakse kätkeytyy, ja miten se näyttäytyy sekä yrityksen että yksilön teoissa? Mihin kaikkiin kategorioihin vastuullisuus voidaan jakaa? Miten vastuullisista teoista kertovat tarinat voivat toimia kirittäjänä toisille? Miksi yrityksiä pelottaa lähteä puhumaan vastuullisuudesta? Tuoko vastuullisuuden korostaminen mukanaan turhaa taakkaa ja vertailua toisiin? Muun muassa näistä aiheista puhutaan "Hyvän törmäyttäjän" Johanna Huhtariihen ja Kodin Kuvalehden päätoimittaja Minna McGillin kanssa. "Voimme inspiroida toisiamme vastuullisuuteen ja hyvän tekemiseen. Se voi lähteä ihan nuppineulanpään kokoisista teoista, aina ei tarvitse mullistaa koko maailmaa" muistuttaa Minna McGill, joka seuraa suomalaisten kuluttajien arkea hyvin läheltä työnsä puolesta. Minna ja Johanna ovat tehneet aiheen tiimoilta tiivistä yhteistyötä, ja kertovat myös tästä jaksossamme.  

Ota kuunteluun tästä ja laita MarkkinointiRadio seurantaan Spotifyssa, SoundCloudissa ja Apple Podcastissa!

MarkkinointiRadio on podcast, jossa keskustellaan markkinoinnista! Kussakin jaksossa pysähdymme mielenkiintoisten, alalla puhututtavien aiheiden äärelle vaihtuvien vieraidemme kanssa. Keskustelu soljuu ajankohtaisista ilmiöistä markkinoinnin perusasioihin. Podcastia juontavat MarkkinointiKollektiivin tuottajat.

Julkaistu 
23.3.2020
Podcast
 -kategoriassa

Lisää 

Podcast

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.