Information in English below.

__________________________________________________________________________________________

Tiistaina 3.10.2023 klo 8.30–9.00

Kuinka ohjelmallisen mainonnan aiheuttamaa hiilijalanjälkeä voi pienentää?

–  ja miksi markkinoijan pitäisi olla tästä kiinnostunut?

Vieraana Daniil Ivanov (Tulos Helsinki)

Aamukahviseura saa lautaselleen markkinointialan uusimman kuuman perunan – ohjelmallisen mainonnan aiheuttaman hiilijalanjäljen pienentämisen.

Oletko tullut ajatelleeksi mainontaa suunnitellessasi, että siitäkin jää hiilijalanjälki? Ohjelmallisen mainonnan päästöt syntyvät pääasiassa mainosten luomisesta, mainosten jakelun tehottomuudesta, mainosten näyttämisen datansiirrosta sekä verkkotunnusten hallinnoinnista.

Jos haluat olla niiden markkinoinnin edelläkävijöiden joukossa, jotka muuttavat keskustelun ohjelmallisen mainonnan hiilijalanjäljen pienentämisestä toiminnaksi, tule mukaan Aamukahviseuraan kuulemaan Daniilin kokemuksia aiheesta.

Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:

  • Mitkä tekijät vaikuttavat hiilijalanjälkeen mainonnassa?
  • Miten markkinoija voi mediavalinnoillaan vaikuttaa hiilijalanjäljen suuruuteen?
  • Missä kanavissa ja miten mainoksia kannattaa esittää?

Tämä Aamukahviseura pidetään englanniksi.

Katso tallenne tästä:

__________________________________________________________________________________________

How to reduce the carbon footprint of programmatic advertising?

Guest speaker Daniil Ivanov (Tulos Helsinki)

This Morning Coffee Show is about the newest and hottest topic on the market, lowering the carbon footprint of programmatic advertising. 

Many have not thought that using the internet leaves a carbon footprint, but it does. There are five main sources of emissions in online advertising: 

  • creative / ad waste
  • programmatic buying at scale
  • web domain inefficiency  
  • data transfer for showing ads 

If you want to be among the pioneers who turn the carbon footprint discussion in programmatic advertising into action, join the show and learn how to do it.

During this half an hour we will cover at least the following themes:

  • What are the factors that influence carbon footprint in advertising?
  • What media should I choose if I want to be more sustainable?
  • How and where should I produce and use my creatives, to be more sustainable?
  • What should my programmatic buying practices include? 

This Morning Coffee Show will be held in English. 

Julkaistu 
26.9.2023
Tapahtumat
 -kategoriassa

Lisää 

Tapahtumat

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.