MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 27.2.2024: Markkinoijan minivalmennus: työkalu arjen hallintaan ja itsensä johtamiseen, vieraana Anne Rantala (KetäAkatemia)

Tässä Aamukahviseurassa tarjoillaan harvinaista herkkua: käytännön minivalmennus omien ajatuspolkujen ja niistä johtuvien toimintatapojen ymmärtämiseen. Yli 10 vuotta markkinoijana toiminut ja sittemmin ratkaisukeskeiseksi valmentajaksi uraa vaihtanut Anne Rantala (KetäAkatemia) antaa meille ohjatun harjoituksen kautta avaimia oman työn hallinnointiin ja itsensä johtamiseen.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #5: Superbowl, Konecranes & brändiuudistus, markkinointi- & myyntikoulutus

Uusimmassa jaksossa keskustellaan Superbowl-mainoksista, Konrecranesin brändiuudistuksesta sekä myynnin ja markkinoinnin kouluttautumisesta.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 20.2.2024: Uutiskirjeiden design-vinkit vuodelle 2024: näin saat huomion ja teet toimivan uutiskirjeen, vieraana Fanni Mäki (Liana)

Käsi ylös, jos haluat tehdä erottuvampia ja toimivampia uutiskirjeitä! Jos käsi nousi, niin tämä Aamukahviseura on erityisesti sinua varten: Fanni Mäki (Liana) on uutiskirjemarkkinoinnin ammattilainen ja Lianan viestintäpäällikkö, jolla on yli 10 vuoden kokemus uutiskirjeisiin liittyvissä teemoissa. Nyt Fanni kokoaa markkinoijille ja viestijöille vinkkejä uutiskirjeisiin etenkin designin näkökulmasta.
Blogit

Miksi kannattaa optimoida mainonnan lisäksi myös työhyvinvointia?

Henkilöstö on jokaisen yrityksen suurin voimavara. Seuraatko ja ennakoitko työhyvinvoinnin kehittymistä ja toimenpiteiden tehokkuutta samalla tavalla kuin esimerkiksi mainontaa? Työhyvinvointia optimoimalla enemmän hyvinvointia, motivaatiota, sitoutumista sekä parempaa tulosta.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #4: Iittala, vaikuttajat Lapissa sekä mediamainonnan määrä

Mikä on tärkeää? -podissa tällä kertaa case Iittala, vaikuttajat Lapissa sekä mediamainonnan määrä.
Podcast

MarkkinointiRadio 77: Mitä markkinoijille kuuluu?

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa käydään läpi Markkinointialan suuren hyvinvointikyselyn tuloksia.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 13.2.2024: Asiakasdatan fiksu pöyhintä pelasti väärän kohderyhmän tavoittelulta – Case vähänkäytetty.fi, Vieraana Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (Vähänkäytetty.fi)

Tämä Aamukahviseura tarjoilee herkullisen case-esimerkin, kun vieraiksi saapuvat Aleksi Montonen (Custobar) ja Ossi Salo (vähänkäytetty.fi) kertovat, miten vähänkäytetty.fi paransi asiakasymmärrystään verkkokaupasta asiakasdata-alustaan kertyneellä tiedolla ja asiakastutkimusdatalla. Asiakasymmärrys segmenteittäin muutti konkreettisesti markkinointitekemistä ja sitä kautta kasvatti liikevaihtoa.
Podcast

Mikä on tärkeää? Jakso #3: Somen tekijänoikeudet, Briif, äänimainonta ja alan hyvinvointitutkimus

Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa jutellaan somen tekijänoikeusasioista, äänisisältöjen kulutuksesta sekä paneudutaan markkinointialan hyvinvointiin. Juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius sekä Telia Finlandin Laura Kultaranta.