Tiistaina 20.5.2025 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:
Miten strategia saadaan arkeen – ja miten viestintä ja markkinointi voivat tukea tätä?
Vieraana Paula Lehto (Taloustutkimus) ja Pekka Nurmi (Talentree)
Strategia on organisaation suunta ja voima – mutta miten voidaan varmistaa, että se näkyy ja tuntuu myös arjessa? Mitä pitää tehdä, jotta koko organisaatio saadaan omaksumaan strategia ja viemään sen käytäntöön?
MK Aamukahviseura saa aiheesta vieraakseen Paula Lehdon (Taloustutkimus) ja Pekka Nurmen (Talentree). Keskustelemme siitä, miten liiketoimintastrategian ymmärrystä ja sitoutumisen tasoja organisaation sisällä voidaan tunnistaa ja sitä kautta kehittää: onko kyseessä vain kulmahuoneharjoitus vai ovatko kaikki mukana – viestitäänkö, innostutaanko, sitoudutaanko, omistetaanko ja toteutetaanko strategiaa?
Paula esittelee Taloustutkimuksen Strategiaportaat-työkalun, jonka avulla voidaan mitata ja kehittää strategian tunnettuutta ja ymmärrystä. Pekka tuo keskusteluun näkökulmia siitä, miten viestintä ja markkinointi ovat avainasemassa strategian jalkautumisessa ja sitouttamisessa.
Puolituntisen aikana käsittelemme ainakin seuraavia teemoja:
📍 Miten tunnistaa organisaation eri tasot strategian jalkautumisessa?
📍 Miten viestintä voi tukea strategian jalkauttamista eri vaiheissa ja varmistaa, että kaikki organisaatiossa ovat siihen sitoutuneita?
📍 Miksi jatkuva seuranta ja mittaaminen ovat strategian osalta tärkeitä?
📍 Miten strategia voi aidosti innostaa ja ohjata organisaation toimintaa ja päätöksentekoa?
Ilmoittaudu mukaan Lyytissä >>
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.