MarkkinointiKollektiivi

Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 23.1.2024: Sähköpostimarkkinointi vuonna 2024 – Suuren sähköpostimarkkinointikyselyn tulokset, vieraana Mika Tiainen (Liana) ja Laura Saukkonen (Valio)

Aamukahviseurassa kuullaan, mitä mieltä digimarkkinoinnin ammattilaiset ovat sähköpostimarkkinoinnista. Vieraaksi saapuvat Mika Tiainen (Liana) ja Laura Saukkonen (Valio) esittelevät Lianan kansainvälisen sähköpostimarkkinointikyselyn tuloksia.
Blogit

TikTok valmiina haastamaan Netflixin – suoratoistopalveluiden tulevaisuus

TikTokin ylivoima on ollut keskustelunaiheena jo useamman vuoden ajan, mutta kiinnostavin kysymys liittyy tulevaisuuteen: Pystyykö TikTok vahvistamaan markkina-asemaansa ja jopa kilpailemaan Netflixin kanssa? TikTok on jo ohittanut suosiollaan jopa YouTuben, joten tämä ei ole tuulesta temmattua puhetta.
Tapahtumat

*Tilaisuus on päättynyt* Mitä markkinoijalle kuuluu? Syväsukellus markkinoinnin työelämään

MarkkinointiKollektiivi toteutti syksyllä 2023 markkinointialan suuren hyvinvointikyselyn. Nyt tulokset ovat valmistuneet ja haluamme jakaa ne kanssasi!
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: MK Aamukahviseura 16.1.2024: Podcastien trenditutkimus 2024 – mitä markkinoijan on hyvä tietää 2024? Vieraana Juhani Pajunen (Suomen Podcastmedia)

Tällä kertaa Aamukahviseurassa keskustellaan podcasteista, kun vieraaksi saapuu Juhani Pajunen Suomen Podcastmedialta. Juhanin kanssa käydään läpi uunituoretta amerikkalaista tutkimusta, jossa on selvitetty 500 arvostetuimman yrityspodcastin menestyksen taustat.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: SOME 2024 – Mitä markkinoijan tulee tietää sosiaalisesta mediasta vuonna 2024?

Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja suomalaisen sosiaalisen median käytön erityispiirteistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia esimerkkejä ja herätteitä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
Blogit

Digimarkkinointi ei ole pikajuoksua vaan kaudesta toiseen jatkuvaa maratonharjoittelua

Asiakaskonsultoinnissa yksi yleisimmistä digitaaliseen markkinointiin liittyvistä harhaluuloista on käsitys siitä, että jatkuvaa tulosta on mahdollista tehdä yksittäisellä isolla panostuksella johonkin tiettyyn digimarkkinoinnin osa-alueeseen.
Podcast

MarkkinointiRadio 76: Anssi Kaija: Syväsukellus liidigeneroinnin keinoihin

Tässä jaksossa MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Anssi Kaija B2B-digimarkkinointitoimisto Luxidista.
Blogit

Johtaja! Arvosta osaamista ja rakenna yhteispeliä

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA tutki hiljattain myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten näkemyksiä muun muassa johtamisen nykytilasta ja haasteista. Myynti & Markkinointi 2023 -barometrin tuloksissa korostui tarve kohentaa alojemme saumatonta yhteistyötä.