Aamukahviseurassa kuullaan, mitä mieltä digimarkkinoinnin ammattilaiset ovat sähköpostimarkkinoinnista. Vieraaksi saapuvat Mika Tiainen (Liana) ja Laura Saukkonen (Valio) esittelevät Lianan kansainvälisen sähköpostimarkkinointikyselyn tuloksia.
TikTokin ylivoima on ollut keskustelunaiheena jo useamman vuoden ajan, mutta kiinnostavin kysymys liittyy tulevaisuuteen: Pystyykö TikTok vahvistamaan markkina-asemaansa ja jopa kilpailemaan Netflixin kanssa? TikTok on jo ohittanut suosiollaan jopa YouTuben, joten tämä ei ole tuulesta temmattua puhetta.
MarkkinointiKollektiivi toteutti syksyllä 2023 markkinointialan suuren hyvinvointikyselyn. Nyt tulokset ovat valmistuneet ja haluamme jakaa ne kanssasi!
Tällä kertaa Aamukahviseurassa keskustellaan podcasteista, kun vieraaksi saapuu Juhani Pajunen Suomen Podcastmedialta. Juhanin kanssa käydään läpi uunituoretta amerikkalaista tutkimusta, jossa on selvitetty 500 arvostetuimman yrityspodcastin menestyksen taustat.
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa kuulet sosiaalisen median tuoreimmista tutkimustuloksista ja suomalaisen sosiaalisen median käytön erityispiirteistä. Saat oman työsi tueksi monipuolisia esimerkkejä ja herätteitä sosiaalisen median parissa päivittäin työskenteleviltä asiantuntijoilta.
Asiakaskonsultoinnissa yksi yleisimmistä digitaaliseen markkinointiin liittyvistä harhaluuloista on käsitys siitä, että jatkuvaa tulosta on mahdollista tehdä yksittäisellä isolla panostuksella johonkin tiettyyn digimarkkinoinnin osa-alueeseen.
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA tutki hiljattain myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten näkemyksiä muun muassa johtamisen nykytilasta ja haasteista. Myynti & Markkinointi 2023 -barometrin tuloksissa korostui tarve kohentaa alojemme saumatonta yhteistyötä.