MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Pelillistäminen oman datan rikastajana

Max Söderholm (Leadfamly) pohtii kumppaniblogissa pelillistämistä ja oman datan merkitystä. Kuluttajien itsensä antama data on luotettavaa ja aitoa, ja sen avulla markkinoija voi luoda asiakkaalleen hyviä kokemuksia, jotka ajallaan johtavat kauppaan. Miten pelimekanismein voidaan kerätä merkityksellistä omaa dataa?
Blogit

Verkkokaupan asiakaskokemus on merkittävä kilpailuetu - kolme tasoa vuonna 2022

Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?
Rekry

*Haku on päättynyt* Avoin työpaikka: Digital Marketing Specialist, Ocean Outdoor Finland

Kumppanimme Ocean Outdoor etsii Helsingin toimistolleen uutta Digital Marketing Specialistia! Uusi tiiminjäsen pääsee työskentelemään monipuolisesti sekä mainonnanhallinnan että Ocean Outdoorin oman markkinoinnin tehtävissä. Lue tarkemmin, mistä on kyse, ja tee ensimmäinen haastattelukierros heti rekrybottimme kanssa.
Blogit

Mikä on yrityksen kohderyhmän merkitys nykypäivän markkinoinnissa?

"Onko kohderyhmällä enää merkitystä yritykselle?", pohtii Paulariina Liuhtonen MK Kipinävuoro-blogissaan ja jakaa vinkkejä kohderyhmäanalyysin tekoon.
Rekry

*Haku on päättynyt* Tutustu ja hae: Kumppanillamme LUT-yliopistolla on auki kolme innostavaa markkinoinnin ja viestinnän paikkaa!

Haluaisitko työskennellä kansainvälisessä työelämän innovaatiokorkeakoulussa markkinoinnin ja viestinnän parissa? Kumppanimme LUT hakee nyt vahvistusta viestintä- ja markkinointitiimiinsä, erityisesti LAB-ammattikorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän pariin. Organisaatiossa työskennellään merkityksellisten asioiden parissa päivittäin, sillä tavoitteena on auttaa yhteiskuntaa ja yrityksiä uudistumaan kestävästi.
Podcast

MarkkinointiRadio 63: Jani Hovila: ”Account Based Marketing - vinkit jokaiselle B2B markkinoijalle”

Markkinointiradiossa tartutaan kiinni Account Based Marketingiin sekä markkinoinnin ja myynnin yhteistyöhön Jani Hovilan kanssa.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE: Brändin teot ja tarinat

20.4.2022 MK tilaisuudessa selvitetään, miten brändien aidot teot synnyttävät tarinoita.
Blogit

Auttaminen ei tunne rajoja nyt

Pia Tornikoski avaa markkinoijille ajatuksia MK Kipinävuoro-blogissa suomalaisten auttamisen halusta ja vastuullisuudesta lahjoittamisesta.