Max Söderholm (Leadfamly) pohtii kumppaniblogissa pelillistämistä ja oman datan merkitystä. Kuluttajien itsensä antama data on luotettavaa ja aitoa, ja sen avulla markkinoija voi luoda asiakkaalleen hyviä kokemuksia, jotka ajallaan johtavat kauppaan. Miten pelimekanismein voidaan kerätä merkityksellistä omaa dataa?
Samuli Hokkanen (Crasman) pohtii kumppaniblogissa verkkokaupan asiakaskokemuksen kilpailuetuja. Asiakaskokemuksen ymmärrys on yhä tärkeämpää ja erityisesti verkkokaupassa suurin yksittäinen, kilpailuetua tuova tekijä. Verkkokaupan asiakaskokemuksen purkaminen konkretiaksi auttaa hahmottamaan tärkeää asiaa. Millä tasolla teidän verkkokauppanne on ja miten asiakaskokemusta voi parantaa?
Kumppanimme Ocean Outdoor etsii Helsingin toimistolleen uutta Digital Marketing Specialistia! Uusi tiiminjäsen pääsee työskentelemään monipuolisesti sekä mainonnanhallinnan että Ocean Outdoorin oman markkinoinnin tehtävissä. Lue tarkemmin, mistä on kyse, ja tee ensimmäinen haastattelukierros heti rekrybottimme kanssa.
Haluaisitko työskennellä kansainvälisessä työelämän innovaatiokorkeakoulussa markkinoinnin ja viestinnän parissa? Kumppanimme LUT hakee nyt vahvistusta viestintä- ja markkinointitiimiinsä, erityisesti LAB-ammattikorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän pariin. Organisaatiossa työskennellään merkityksellisten asioiden parissa päivittäin, sillä tavoitteena on auttaa yhteiskuntaa ja yrityksiä uudistumaan kestävästi.