MarkkinointiKollektiivi

Blogit

Pelillistämisellä kilpailuetua markkinointiin

Uuden markkinointitaktiikan omaksuminen voi tuottaa oppimista ja valtavia kasvu- sekä hyötymahdollisuuksia yrityksille. Markkinoijilla on kuitenkin haastena, että he priorisoivat jo aiemmin toimivaksi havaittua rajallisen käytettävissä olevan ajan vuoksi ja joskus myös riskin välttämiseksi. Muutosvauhdin yhä kiihtyessä, ja tämä yhdistettynä enemmän tekemiseen vähemmällä, ei liene mikään yllätys, että markkinoijat pidättäytyvät vanhoissa ja tutuissa toimintatavoissa. Tässä on ristiriita: rohkea markkinointi on varattu usein markkinointitoimistoille ja nopeasti muuttuville yrityksille, vaikka yrityksen eteenpäin viemiseksi millä tahansa toimialalla tarvitaan hyvä idea sekä kyky testata ideaa käytännössä.
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 22.9.2021 MK Teematilaisuudesta:: Vastuullisuus B2B-markkinoinnin ja kasvun vauhdittajana -katso tallenne!

Syyskuussa pureudutaan B2B-markkinointiin vastuullisuus-näkökulmasta. Tilaisuuden neljä puheenvuoroa tarjoavat ajatuksia herättäviä näkemyksiä ja konkreettisia esimerkkejä siitä, miten vastuullisuus nostetaan strategian ytimeen ja valjastetaan rakentamaan arvoa ja kasvua B2B-liiketoiminnassa. Vastuullisuus palvelu- ja tuotekehityksessä ja markkinointiviestinnässä ei heijastu ainoastaan organisaation omaan brändiin vaan parhaimmillaan tuottaa arvoa myös kumppanille. Onko vihreä B2B-markkinoinnin uusi musta?
Koulutukset

*Haku on päättynyt*: Koitos - paremman sanomalehtimainonnan ja mielenterveyden puolesta

Hae heti mukaan ja tule kisaamaan vaikuttavamman sanomalehtimainonnan ja lasten mielenterveyden puolesta! Kärkimedia ja MarkkinointiKollektiivi järjestävät jo toistamiseen hyvää tekevän mainonnan suunnittelukilpailun, joka on avoin kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville. MIELI Suomen Mielenterveys ry:lle suunniteltavassa kilpailutyössä nostetaan esille sitä, kuinka vaikuttavaa lasten mielenterveyden vahvistaminen on.
Koulutukset

*Haku päättynyt* INBOUND-MYYNTIKANAVAN RAKENTAMINEN JA KEHITTÄMINEN

Digitaalisen myyntikanavan rakentaminen on yksi tärkeimpiä markkinointitaitoja alati digitalisoituvassa maailmassa. Nyt järjestämme koulutuksen, jossa pääset mukaan kehittämään ja samalla oppimaan miten rakennetaan ja kehitetään digitaalista inbound-kanavaa. Koulutus on erinomainen yhdistelmä teoriaa ja käytäntöä, jota pääset soveltamaan heti omassa työssäsi.
Blogit

MarkkinointiKollektiivi ja BookBeat keräsivät sinulle lukuvinkit kesään!

Joko sinulla on kesälle listattuna kaikki ne kirjat, joita talven ja kevään aikana et ole ehtinyt lukea, mutta joille haluat nyt ottaa aikaa? Jos ei, niin ei hätää! Keräsimme nimittäin yhdessä kumppanimme BookBeatin kanssa sinulle omia suosituksiamme monesta eri kategoriasta, tällä kertaa jotain ihan muuta kuin ammattikirjallisuutta!
Rekry

*Haku päättynyt* MK REKRY: Myyntijohtaja Kuntokaupalle (Tampere)

Oletko kunnianhimoinen, dataohjautuva ja kehittymishaluinen modernin myynnin ja markkinoinnin taitaja, ja etsit nyt työpaikkaa, jossa voit laittaa kaiken potentiaalisi peliin? Haluatko jättää jälkesi ihmisten hyvinvointia edistävän, vahvasti kasvavan monikanavaisen urheilukaupan kehityskaareen? Jos tunnistat itsesi tästä, niin lue eteenpäin! 
Tapahtumat

KATSO TALLENNE 25.8.2021 MK Teematilaisuudesta: Strategia

Elokuussa suurennuslasin alle otetaan strategia. Neljän puheenvuoron kautta syvennytään pohtimaan miten strategiset valinnat, tavoitteet ja toiminta ohjaavat markkinointia. Näkökulmissa esille nousevat niin kilpailuetu, rohkeus kuin myös arjen työ. Strateginen ymmärrys oli uusimman MK Urakyselyn mukaan 3. sijalla markkinoinnin ammattilaisen tulevaisuuden osaamistarpeista. Tule mukaan ylläpitämään osaamistasi tästä tärkeästä teemasta!