16.3.2022 MK Teematilaisuuden aiheena on Verkkokauppa ja digitaalinen asiakaspolku! Ilmoittaudu mukaan, ja tule kuulemaan, miten nostat verkkokaupan asiakaskokemuksen seuraavalle tasolle ja pidät huolta koko digitaalisen asiakaspolun eri vaiheista datan ja asiakasymmärryksen avulla! Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton. Tilaisuuden mahdollistavat Crasman, Digizer, Edita Prima ja Sanoma.
"Säännöllisen viestinnän avulla luodaan luottamukseen perustuva asiakassuhde, mutta sanojen vastineeksi on oltava myös tekoja ja näyttöjä siitä, että yritys on asiakkaan luottamuksen arvoinen", pohtii Marika Viherlaiho sisältöstrategiaa käsittelevässä MK Kipinävuoro-blogissaan.
Marika Viherlaiho pohtii MK Kipinävuoro-blogissa hyvän sisältömarkkinointitekstin sisältöä ja rakennetta: "Hyvän tekstin suunnittelu lähtee ajattelemalla tekstin lukijaa."
Historian yksi ikonisimmista rusetin kantajista, Winston Churchill, oli omintakeinen herra. Hänellä oli tapana kantaa rusettiaan tilanteessa kuin tilanteessa, milloin missäkin asennossa, eräänlaisena tavaramerkkinä. Rusetista tuli osa Churchillin henkilökohtaista brändiä, joka muistetaan yhä tähän päivään asti. Miten kuuluisan poliitikon asuste liittyy markkinointiin, pohtii Timo Kovala MK Kipinävuorossa
Koronaturhautuminen toi markkinoinnin ammattilaiset yhteen – syntyi pro bonona toteutettu kampanja suojautumisesta koronaa vastaan.
Lue kuinka MarkkinointiKollektiivin yhteisön jäsenet rakensivat kampanjan taisteluun koronaa vastaan yhteisen hyvän hengessä.
Liiketoiminnan kasvun kannalta markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on korvaamattoman tärkeää. MarkkinointiKollektiivin teematilaisuudessa selvitetään, miten markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan. Ilmoittaudu mukaan!