Suomen suurinta ja elinvoimaisinta markkinoinnin alan yhteisöä pyörittävä, ja yhteisön lähes 18 000 jäsenelle tapahtumia, sisältöjä, koulutuksia ja uutismediaa tuottava MarkkinointiKollektiivin tuotanto etsii tiimiinsä kahta tuottajaa. Etsimme yhtä vakituista kokopäiväistä vahvistusta sekä osa-aikaista henkilöä (tunti- tai freelancer-sopimuksella). Hakeminen on tehty helpoksi: ei hakemuksia tai CV:n päivittämisiä, ainoastaan lyhyt jutustelu tämän artikkelin lopussa olevan rekrybottimme kanssa.
Meltwaterin suuren some-tutkimuksen löydökset sen paljastavat: sosiaalisen median merkitys ei ole vähenemässä, mutta somen sisältä löytyy markkinoijille mielenkiintoisia trendejä. Eri organisaatioiden toimintatavat ja panostukset someen vaihtelevat, lue lisää ja peilaa tietoja omaan työhösi!
Asiakkaat ja muut sidosryhmät vaativat yrityksiltä vastuullisuutta enemmän kuin koskaan aiemmin, ja tämä muuttaa organisaatioiden toimintaa, aina strategiasta lähtien. Kuinka tämä näkyy markkinoijan arjessa? Mitä vastuullisuusviestintää ja -markkinointia jo tehneet tahot ovat oppineet? Millaista on tehdä vastuullisuusviestintää somemyrskyjen ja vastakkainasettelun aikakaudella?
Mitä kannattaa ainakin huomioida verkkokaupan analytiikassa? Lue viisi vinkkiä, jotka Qurun senior data scientist Jarkko Niemelä vinkkaa jokaisen opiksi!
Harjoitteluita ja ilmaisia näytetöitä... luovan alan ammattilaisen ilmaistyön tekemisestä sekä teettämisestä on pesiytynyt alalle ongelma, kirjoittaa MK kumppani DigiMaMan puheenjohtaja Johanna Juntunen.