Asiakkaat ja muut sidosryhmät vaativat yrityksiltä vastuullisuutta enemmän kuin koskaan aiemmin, ja tämä muuttaa organisaatioiden toimintaa, aina strategiasta lähtien. Kuinka tämä näkyy markkinoijan arjessa? Mitä vastuullisuusviestintää ja -markkinointia jo tehneet tahot ovat oppineet? Millaista on tehdä vastuullisuusviestintää somemyrskyjen ja vastakkainasettelun aikakaudella?
Mitä kannattaa ainakin huomioida verkkokaupan analytiikassa? Lue viisi vinkkiä, jotka Qurun senior data scientist Jarkko Niemelä vinkkaa jokaisen opiksi!
Harjoitteluita ja ilmaisia näytetöitä... luovan alan ammattilaisen ilmaistyön tekemisestä sekä teettämisestä on pesiytynyt alalle ongelma, kirjoittaa MK kumppani DigiMaMan puheenjohtaja Johanna Juntunen.
Kumppanimme Kipukauppa.com etsii tiimiinsä copywriteria! Haluaisitko päästä osaksi kasvavaa, markkinointivetoisen verkkokaupan ydintiimiä, jonka missiona on auttaa suomalaisia pääsemään erilaisista kiputiloista eroon ilman lääkkeitä?
Maaliskuussa puhutaan markkinoinnin alan palkoista! MarkkinointiKollektiivi ja DigiMaMa haluavat tässä tilaisuudessa kannustaa alalla toimivia avoimuuteen ja oman osaamisen oikeaan arvottamiseen.