MarkkinointiKollektiivi

Uutiset

Mary Meekerin institutionaalinen Internet Trends 2019 -raportti julki. Tässä 6+1 tärkeintä huomiota markkinoijan näkökulmasta

MarkkinointiKollektiivi tiivisti Mary Meekerin koostamasta vuotuinen Internet Trends 2019 raportistatärkeimmät havainnot markkinoijalle.
Podcast

MarkkinointiRadio 24: Salla Erkkilä & Kestävämpää vaikuttajamarkkinointia

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa puhutaan siitä, minkälaisia ovat hyvän vaikuttajayhteistyön tunnusmerkit? Mitä ei kannata tehdä?
Podcast

MarkkinointiRadio 23: Joonas Välimäki & Anne Saloranta & Yleisöja ja kasvuhakkerointia

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa saamme vieraita Yleltä ja puhumme kasvusta. Kuuntele lisää tästä!
Blogit

Näin tuot jatkuvat kokeilut osaksi B2B-markkinointiasi

Miten kokeilla aktiivisesti osana B2B-markkinointia? Lue ajatuksia ja oppeja tästä blogista!
Podcast

MarkkinointiRadio 22: Tiina Tikkinen & Tomi Jäppinen & Vaikuttavuus, mittarit ja pitkäjänteisyys

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa keskustelemme markkinoinnin mittaamisesta ja tavoitteiden asetannasta, jotka työarkeamme ohjailevat.
Blogit

Markkinnoinnin tulospalkkaus: 7 vinkkiä

Markkinoija - nyt on korkea aika ottaa itseään riveleistä kiinni, ravistella irti sieltä se tyylikkäiden kampanjoiden sekä palkintokaapin takana!
Blogit

Klikki ei kilisytä yrityksesi kassaa – mainonta on muutakin kuin irtonaisia lukuja

Markkinointi on muutakin kuin irtonaisia lukuja, muistuttaa Tanja Kaikkonen. Lue aiheesta lisää tästä!
Podcast

MarkkinointiRadio 21: Patrik Hautala & Empatia, tunteiden näyttäminen, vaikuttaminen ja v*tutus

Kuinka uskallamme ulos kuorestamme, opimme empatiseeraamaan paremmin? Entä miten käyttää vitutusta voimavarana? Luvassa asiaa bisneksestä ja sen ympäriltä.