Kumppanimme Suhdetoimisto Kram etsii Product Owneria työystäväkseen. 

Lähtisitkö Product Owneriksi Kramiin? 

Jos sytyt markkinoinnin tehokkuudesta ja vaikuttavuudesta, ja siihen liittyvästä nörtteilystä, tämä voi olla sinulle!

Product ownerin roolissa Kramilla päävastuunasi on työkalu, jossa markkinoinnin avainprosessien tehokkuus ja tuottavuus tehdään näkyviksi ja johdettaviksi. Pääset aloittamaan hankkeessa, jossa rakennetaan B2B-markkinoinnin johtamisen toimintamalli ja työkalu, joiden avulla asiakkaan markkinoinnin tehokkuus ja tuottavuus viedään uudelle tasolle. Tehtävänäsi on luotsata tuotekehitystä mahdollisimman lähellä asiakkaita, ketterästi ja hukkaa minimoiden. 

Työnkuvaan kuuluu myös käyttöönotto- ja tukipalveluiden kehittäminen ja toteuttaminen yhdessä tiimin kanssa. Kramilaiset toivovat, että olet taitava navigoimaan pienen yrityksen ympäristössä, jossa on oltava joustava, innovatiivinen, rohkea ja halukas kantamaan vastuuta.

Olet toimintatyyliltäsi ketterä, ja toivottavasti tottunut kanban-työskentelyyn. Haluat oppia jatkuvasti uutta ja kehittyä. Tehtävässä onnistumisen edellytyksiä ovat vankka kokemus markkinoinnista lähellä myyntiä, analyyttisyys, uteliaisuus sekä rakkaus ja kriittisyys teknologiaa kohtaan.  

Lue tarkemmin, mitä kaikkea product ownerin työnkuvaan kuuluu Kramilla!

Kova substanssisi on markkinoinnissa, ei softassa.

Ohjelmistokehitysosaamisen sijaan Kramilla painotetaan osaltasi markkinoinnin kovaa substanssia. Sinulta luonnistuu sekä strateginen että taktinen linjaaminen. Ymmärrät sisältöjen elimellisen roolin ratkaisujen myynnissä, ja sinulla on teknologista näkemystä markkinoinnin ja myynnin yhteisen putken palasista. Mittaaminen on sinulle itsestäänselvyys, mutta et ole datasokea. Kramilaiset arvostavat käytännön markkinointipäällikkökokemusta, kaikkine kivikkoineen. 

Mitä muuta kramilaiset odottavat sinulta?

Kram on asiakkaan apu, seura ja gloria.

Kramin asiakasyrityksinä ovat pääosin keskisuuria asiantuntija- tai ratkaisumyyntiorganisaatioita tai firmoja, joissa halutaan rakentaa ratkaisukeskeisempää bisnestä. Tuossa muutoksessa markkinoinnin rooli on iso ja Kramin erityisosaaminen arvokasta. Painopiste on toimivissa sisällöissä, riippumatta sen muodosta. 

Kramin työelämätehtävänä on markkinoinnin arvon kasvattaminen. Tässä tehtävässä luotetaan markkinoinnin operaatioiden johtamismalliin, MarkOpsiin, ja työystävyyteen. Se on yhteistyötä, jossa pidetään omien puolta, tuetaan, kannustetaan ja tipautetaan välillä todellisuuteen.

Kramilla saat varmasti rakentaa juuri sen näköisen tehtävän kuin haluat.

Kram on pieni tiimi, jolla on suuri unelma. Uudelta kramilaiselta odotetaan vahvaa näkemystä oman työtontin rakentamiseen. Työyhteisössä saa, ja pitää näyttää heikkoutensa, ja toisaalta hyväksyä se myös muissa.

Työskentelypaikalla ei ole tässä tehtävässä väliä. Mutta, jos päädyt tähän joukkoon, haluat hyvin todennäköisesti viettää aikaa Ruoholahden toimistolla Helsingissä ja nauttia työystäviesi seurasta. Palkkaakin maksetaan oikeudenmukaisesti. Saat valmennusta työhösi, ja työn tekemiseen liittyvät järjestelmät ovat kunnossa. 

Työkielenä taipuvat sekä suomi että englanti. Olet suora ja täsmällinen viestijä ja siedät erilaisia viestintätyylejä. Voit olla introvertti tai ekstrovertti, punainen, keltainen, sinivihreä tai vaikka ruskea, Kramille käy kaikki! Kunhan et ole itse allerginen millekään värille, tai suhtaudu niihin liian vakavamielisesti.

Merkityksellistä työtä, se on varmaa!

Kram on ollut olemassa pian 11 vuotta ja sen olemassaolon tarkoitus on ollut alusta asti kohentaa niiden asemaa, jotka tekevät työtä markkinoinnin parissa yrityksissä.  Jos tämä missio resonoi vahvasti, voit olla juuri Kramin etsimä uusi työystävä. Kramin arvoja ovat apu, seura ja gloria. Mitä näillä tarkemmin tarkoitetaan? Katso koko hakuilmoitus, ja lue lisää! 

KIINNOSTUITKO TEHTÄVÄSTÄ? HAE PAIKKAA HETI!

Julkaistu 
15.2.2021
Rekry
 -kategoriassa

Lisää 

Rekry

 -kategoriasta

Katso kaikki

Tilaa uutiskirje ja saat tiedon tapahtumista, koulutuksista ja markkinoinnin työpaikoista ensimmäisten joukossa!

No spam ever. Read our Privacy Policy
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.