Katso tapahtumatallenne: MK Aidot kohtaamiset – Ja niiden merkitys markkinoinnissa

Aidot kohtaamisia ja niiden merkitys markkinoinnissa

Toukokuussa keskityimme kuukausitapahtumassamme aitoihin kohtaamisiin. Nykytilanne maailmalla on osoittanut, että tarve kohtaamisille ei ole vähentynyt – päinvastoin. Keskustelimme 19.5 järjestetyssä tapahtumassa muun muassa siitä, miten aitoja kohtaamisia voi toteuttaa monilla eri tavoilla, niin nyt kuin myöhemminkin.

Alla olevassa videotallenteesta löytyy viisi rehellistä ja aitoa puheenvuoroa kevään vaikutuksista tapahtumiin yhtenä markkinoinnin osa-alueena siitä selviämiseen. Kaikissa käsitellään tapahtumia eri näkökulmasta ja valotetaan eri case-esimerkkien avulla, joiden avulla varmistetaan nyt ja tulevaisuudessa aidot kohtaamiset, ei kädenlämpöisiä ja kotimatkalla unohtuvia kalenterintäytteitä. Lisäksi puhutaan siitä, miten vahvistetaan tapahtumien asemaa markkinoinnin työkaluna. Puhujina tapahtumassamme olivat:

Anna Suominen, Messukeskus
Jari Rask, Sanoma
Jenna Ritala, To Do-tapahtumat
Heikki Sivonen, Lyyti
Lauri Toivonen, SOK

Aidot kohtaamiset -tapahtuma toteutettiin Messukeskuksen mahdollistamana, ja toteutettiin virtuaalisena ympäri Suomen. Tapahtuman juonsi MarkkinointiKollektiivin Sanna-Kaisa Koivisto.

Muutamia webinaariin osallistuneiden kommentteja:

Hyviä puheenvuoroja ja mielenkiintoisia ajatuksia! Ihanaa että järjestäjät ovat aurinkoisia ja näissä tilaisuuksissa on jotenkin rento fiilis, kun näkee että kaikki tekee puheenvuoroja kotoa käsin. Kenenkään ei tarvitse pönöttää :)”

“Erittäin hyviä ja mielenkiintoisia puheita, joita oli mukava seurata. Mukavia nopeita kyselyitä tilaisuuden aikana.”

“Kaikki puheenvuorot vastasivat otsikkoa ja kaikilla on selkeät pointit ja toivat uusia ja ajankohtaisia näkökulmia.”

 

 

Comments are closed.