Aihe:

Tulevaisuus

Blogit

Miltä näyttää kohderyhmälähtöisen mainonnan tulevaisuus?

Ympäristö ja asiakkaiden tarpeet muuttuvat yhä nopeampaan tahtiin. Asiakkaat arvostavat entistä yksilöllisempiä ratkaisuja ja personoidumpaa mainontaa, jolloin myös mediamainontaa tulee kehittää vastaamaan näihin uusiin tarpeisiin. Clear Channelin Sara Riipinen tuo blogissa esille näkemyksiään kohderyhmälähtöisen mainonnan tulevaisuudesta.
Podcast

MarkkinointiRadio 55: Heidi Peltonen ja Timo Nurmi: Kumppanuudet ja vastuullisuus kasvun ajurina

MarkkinointiRadion vieraiksi saapuivat Heidi Peltonen (Neste) ja Timo Nurmi (Posti). Heidi ja Timo keskustelevat jaksossa kahden merkittävän suomalaisen toimijan, Nesteen ja Postin kumppanuudesta ja vastuullisuudesta.
Blogit

Alustat ja ekosysteemit markkinoinnissa

Jussi Liimatainen pohtii blogissaan, mikäs merkitys alustoilla ja ekosysteemeillä on markkinoinnissa. Miten alustatalous muuttaa markkinoinnin markkinaa, miten markkinoinnin ekosysteemissä toimitaan, mikä pysyy ennallaan ja mikä muuttuu?
Podcast

MarkkinointiRadio 54: Annika Ruola: Oman osaamisen sanoittaminen on markkinointia

Tässä MarkkinointiRadion jaksossa vieraaksemme saapuu Monsterin markkinointijohtaja, työpaikanvaihtobusineksen konkari ja futuristi, Annika Ruola.
Blogit

Kuka vastaa työmarkkina-arvosi säilymisestä?

Kumppaniblogi: Rastor-instituutti‍: Yllättävän moni ajattelee edelleen, että oman osaamisen jatkuva kehittäminen ja uudistaminen ovat työnantajan vastuulla. Kenen vastuulla osaamisen kehittäminen oikeastaan on?
Podcast

MarkkinointiRadio 53: Iiro Antero: Ota oma verkkopresenssi haltuun!

MarkkinointiRadion jakson vieraana Iiro Antero PinMeTo:lta, ja puhutaan lokaatiomarkkinoinnista ja verkkopresenssistä.
Blogit

Palkkakuilu on todistettu todeksi alallamme - jälleen kerran

MMA:n palkkatutkimuksen tulokset herättävät minussa huolen sekä markkinoinnin arvostuksesta suhteessa myyntiin että erityisesti sukupuolten välisestä suuresta palkkakuilusta, kirjoittaa MK:n Sanna-Kaisa Koivisto.