Tiistaina 23.9.2025 klo 8.30–9.00 MK Aamukahviseura:
Kun halutaan vaikuttaa, mitä markkinoijan tulisi ymmärtää eri sukupolvista?
Vieraana Juha Painilainen (Taloustutkimus)
Kuluttajien arvot ovat kuluttajakäyttäytymisen näkymätöntä maaperää, arvot ohjaavat valintojamme ja ovat aikalailla pysyviä läpi elämämme. Miten arvot eriävät sukupolvien välillä, vai eriävätkö? Onko brändin mahdollista olla relevantti kaikille sukupolville? Tuleeko markkinoinnin kyetä tunnistamaan mahdolliset sukupolvien väliset kuilut?
Taloustutkimuksen juuri julkaistu Brändien arvostus 2025 -tutkimus tarjoaa vastauksia muun muassa siihen, miten paljon eri arvot selittävät brändin arvostusta, sekä miten houkuttelevana eri sukupolvet pitävät brändejä. Aamukahviseurassa Juha Painilainen (Taloustutkimus) nostaa tutkimuksista esiin mielenkiintoisia havaintoja markkinoinnin ammattilaisille: millaisia mahdollisuuksia eri sukupolvien ja arvojen ymmärtäminen tuo brändin rakentamiseen ja vaikuttamiseen.
Tämä puolituntinen tarjoaa apua brändin pitkäjänteiseen kehittämiseen. Puolituntisen aikana käydään läpi:
📍 Miten arvot ohjaavat sukupolvien kulutuspäätöksiä?
📍 Millaisena brändimielikuvat näyttäytyvä eri sukupolville?
📍 Kun halutaan vaikuttaa, millä alueilla sukupolvien suhteelliset korostumat ilmenevät?
Toivottamasti näemme sinut linjoilla, tervetuloa!
Ilmoittaudu mukaan Lyytissä >>
------------------
MK Aamukahviseura on MarkkinointiKollektiivin tuotannon juontama virtuaalinen aamukahvihetki, jossa jaetaan inspiraatiota vaihtuvien vieraiden kanssa markkinoinnin asiantuntijoillle. Tarjolla on rentoa keskustelua markkinoinnin alan ajankohtaisuuksista, aiheista ja ilmiöistä. Katso tallenteita aiemmista Aamukahviseuroista.